رادیو بدون شایعه

بایگانی
  • ۰
  • ۰

برنامه  

 

به نام خدا و سلام

با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر در خدمت ِ شما هستیم و امیدواریم

توی جاده های سرد  زمستونی ِ سفرهاتون ایمن و سلامت باشه

**********************************************************

توی ِ جاده هایی که بیشتر از بقیه فصلهای ِ سال باید هوای ِ بقیه رُ داشته باشین 

******************************************************

لطفا با ایمن روندن زمستونه خاطره انگیزی برای ِ همه بسازین

***********************************************************

گوش به زنگ ِ خبرهای ِ رادیو بودن یکی از بایدهای مهم سفر ِ

پس با ما باشین و آخرین اخبار ِ این چند روز

******************************************************

قرارگیری پایانه مرزی بازرگان در رتبه سوم فعال ترین مرزهای زمینی کشور

****************************************************

جابجایی حدود 4 میلیون تن کالا و یک میلیون و 700 هزار مسافر در استان البرز  

**************************************************

افتتاح 10 کیلومتر راه روستایی در شهرستان نیکشهر

************************************************

راه اندازی سیستم کنترل مدیریت بارنامه و صورت وضعیت مسافری

*************************************************

تخصیص 200 دستگاه سواری کرایه عمومی برای توسعه حمل و نقل روستایی

************************************************

و ...... ترددبیش از806هزارمسافرازپایانه های مرزی جلفا ونوردوز ************************************************

لطفا در دقایق ِ بعد از این هم  با ما همراه باشید

*********************************************

قرارگیری پایانه مرزی بازرگان در رتبه سوم فعال ترین مرزهای زمینی کشور

. مدیرکل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی با اعلام این خبر افزود: در 10 ماه گذشته از سال جاری نزدیک به یک میلیون و 100 هزار تن کالای ترانزیتی از پایانه مرزی بازرگان وارد کشور شده است که این مرز را در رتبه سوم فعال ترین مرزهای زمینی کشور قرار داده است. وی ادامه داد: پایانه مرزی بازرگان یکی از مهمترین مرزهای زمینی کشور به شمار می رود و سهم آن در ترانزیت ورودی کالا 2/11 درصد از کل ترانزیتی ورودی کالای کشور است. وی اضافه کرد: پایانه مرزی تمرچین نیز با اختصاص 5/3 درصد از کل ترانزیت ورودی کالای کشور به خود در رتبه هفتم فعال ترین مرزهای زمینی کشور در این زمینه قرار گرفته است. وی  یادآور شد: مواد سوختی، انواع ترکیبات شیمیایی، کالاهای ساختمانی و لوازم خانگی عمده ترین کالاهای ترانزیتی ورودی به کشور در 10 ماهه گذشته از سال جاری بوده است.

***************************************************

با ما با شماره پیامکی ِ ...... در ارتباط باشید

**************************************************

طی 9ماهه سال94 انجام شد: جابجایی حدود 4 میلیون تن کالا و یک میلیون و 700 هزار مسافر در استان البرز

مدیر کل با اعلام این مطلب، افزود: بر اساس آمار موجود، در 9 ماهه سال جاری 3 میلیون و 974 هزار و 796 تن کالا طی 371 هزار و 336 سرویس باری و در بخش حمل ونقل مسافر نیز 1 میلیون و 732 هزار و 10 مسافر طی 99 هزارو 281 سرویس از این استان جابجا شده اند.

وی تعداد شرکت های فعال در بخش حمل ونقل مسافر استان را 27 شرکت ذکر کرد و افزود: 3105 دستگاه انواع وسیله نقلیه مسافری، شامل: 777 دستگاه اتوبوس، 1703 دستگاه مینی بوس و 625 دستگاه سواری و همچنین 2098 راننده در این بخش فعال هستند و در بخش حمل ونقل کالا نیز 77 شرکت، 15 هزار و 794 ناوگان و 8293 راننده کار جابجایی کالای استان را انجام می دهند.

براساس این خبر بیشترین کالای جابجا شده از استان شامل مواد معدنی و ساختمانی، کشاورزی و دامی و پس ار آن کالاهای فلزی بوده است.

**************************************************

آخرین توصیه های ِ ایمنی برای ِ سفر

در سایت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

WWW.RMTO.IR

**************************************************

افتتاح 10 کیلومتر راه روستایی در شهرستان نیکشهر

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان نیکشهر با اعلام این خبر گفت:

طی مراسمی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان نیکشهر، سه پروژه راه روستایی زیرک آباد به طول 5/1 کیلومتر، راه روستایی هیتان به طول 5/2 کیلومتر و راه روستایی مورتگان به طول 5/1 به بهره برداری رسید.

وی افزود:

راه روستایی چاهان- تواران نیز به طول پنج کیلومتر در این ایام با اعتبار 12 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی افتتاح می شود.

نارویی با اشاره به این که با بهره برداری از این میزان راه، 490 خانوار شهرستان نیکشهر از نعمت راه روستایی آسفالته برخوردار می شوند، اظهار داشت:

از مراحل بازگشایی و عملیات اجرایی سایر پروژه های راه و شهرسازی نیز بازدید  می شود.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان نیکشهر خاطر نشان کرد:

پروژه های بهسازی و روکش آسفالت 60 کیلومتر از راه‌های روستایی نیکشهر در مدت پنج ماه آماده افتتاح شد و سایر پروژه ها در صورت تامین اعتبار بموقع در نیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسد. **************************************************

راه اندازی سیستم کنترل مدیریت بارنامه و صورت وضعیت مسافری

مدیرکل حمل ونقل و پایانه های جنوب کرمان از راه اندازی سامانه های ؛ 1 - سیستم مدیریت کنترل بارنامه جهت صدور حواله و کنترل بارنامه 2 - سیستم صورت وضعیت مسافری جهت صدور و کنترل صورت وضعیت مسافر 3 - سیستم مدیریت شرکتها و کمیسیونها جهت نظارت بر شرکتهای حمل و نقل کالا و مسافر و صدور و تمدید پرانه فعالیت در جنوب استان کرمان خبر داد و گفت ؛ تعداد 107 شرکت حمل بار و 31 شرکت حمل و نقل مسافر در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان فعالیت میکنند که با استقرار این سامانه ها از این پس دیگر نیازی به مراجعه مدیران شرکنهای حمل و نقل کالا و مسافر جهت گرفتن خدمات فوق به مرکز استان نمی باشد . وی اضافه کرد ضمن ارایه خدمات فوق به فعالین بخش حمل و جاده ای در جنوب استان کرمان ؛ سامانه صدور پروانه عبور محموله های ترافیکی نیز در اداره کل حمل و نقل و پایانه های جنوب کرمان دایر می باشد که نهادها و شرکتها میتوانند جهت اخذ مجوز عبور به این اداره کل مراجعه نمایند .

***************************************************

تخصیص 200 دستگاه سواری کرایه عمومی برای توسعه حمل و نقل روستایی

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های گلستان با اعلام این خبر گفت: با توجه به تفاهم نامه سازمان راهداری و حمل و نقل و جاده ای ، 4500 دستگاه خودرو ، جهت توسعه حمل و نقل عمومی روستایی کشور تخصیص یافت که سهم متقاضیان استان گلستان از این تعداد 200 دستگاه می باشد .وی افزود: یکی از دغدغه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی روستایی می باشد که نقش بسزایی درارتقاء سطح خدمات و افزایش رضایتمندی بهره برداران دارد، فلذا طرح های اجرایی سازمان با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و صندوق کارآفرینی امید تاکنون با استقبال مواجه شده است .وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اهمیت بحث حمل و نقل روستایی و لزوم توجه به آن و با هدف ارتقاء سطح خدمات به ساکنین روستاها بحث شناسایی و ساماندهی ناوگان حمل و نقل روستایی، استقرار شرکت های حمل و نقل مسافربری در روستاها و اعطاء تسهیلات به متقاضیان با هدف توسعه خودروهای استاندارد در روستاها از برنامه های اجرایی اداره کل می باشد که با هماهنگی و مشارکت دفتر امور روستایی استانداری و سایر دستگاههای مرتبط در دست اقدام می باشد

***************************************************

ترددبیش از806هزارمسافرازپایانه های مرزی جلفا ونوردوز

بیش از806هزارمسافردرطی نه ماهه اول سال1394 ازپایانه های مرزی جلفا ونوردوز تردد کرده اند.مدیرکل حمل ونقل وپایانه های استان آذربایجان شرقی بااعلام این خبرافزود:دراین مدت 622 هزارمسافر که507هزارنفرازآنهامسافرخارجی وبیش از114هزارمسافر ایرانی بوده اند ازپایانه مرزی جلفاواقع درمرزایران وجمهوری خودمختارنخجوان ترددکرده اندکه این آماردرمقایسه بامدت مشابه سال گذشته 4/2درصدافزایش داشته است.وی ادامه داد: درنه ماهه اول سالجاری نیزاز پایانه مرزی نوردوزواقع درمرزایران وارمنستان بیش از184 هزارمسافرترددکرده اندکه ازاین تعدادبیش از172هزارمسافر ایرانی وبیش از11هزارمسافر خارجی بوده اندومیزان افزایش مسافردراین مرزنسبت به مدت مشابه سال گذشته40درصدبوده است.وی گفت: درهمین مدت بیش از37هزارخودروباری ازمرزجلفاوبیش از23هزارخودروباری ازمرزنوردوزترددکرده اند.

****************************************************

(امضا)

سفر به آدم یاد میده که زندگی اونقدر کوتاهه که باید قدر ِ لحظه لحظه شو بدونی

************************************************

(خداحافظی)

دیر میشود گاهی برای ِ یاد ِ کسی افتادن چه رسد به سلام

**************************************************

 

 

  • ۹۴/۱۱/۱۹
  • رادیو بدون شایعه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی