رادیو بدون شایعه

بایگانی
  • ۰
  • ۰

برنامه زنده صدای راهبران

به نام خدا

سفر همگی به خیر و شادی و سلام

**************************************************

امیدوارم مسافر هر جاده ای که هستین .... لحظه هاتون شیرین بگذره

بخصوص لحظه های ِ سفر ِ زندگی، که بهترین سفر ِ عالم ِ

**************************************************

شنیدنی ترین حرفها

مهم ترین تیترهای ِ خبری ِ

پس

با ما باشید و مهم ترین اخبار این هفته در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

*******************************************

افزایش 17 درصدی جابجایی کالا از مبدأ استان خوزستان به اقصی نقاط کشور

***************************

تصادفات و تلفات جاده ای هرمزگان کاهش یافت

*****************************

افزایش10دستگاه تردد شماردر محور تهران- فیروکوه

*******************************

اجرای طرح آمارگیری مبداء – مقصد در محورهای ارتباطی استان زنجان

*******************************

واگذاری40 دستگاه وسیله نقلیه وینگل دو کابین و تک کابین به متقاضیان حمل و نقل روستایی

************************************

و ..... ایمن سازی راه ها اولویت نخست سال 94 در حوزه راهداری استان گلستان

***********************************

لطفا  برای ِ شنیدنیهای ِ بیشتر

شنونده برنامه ما بمونین

***********************************************************

افزایش 17 درصدی جابجایی کالا از مبدأ استان خوزستان به اقصی نقاط کشور در سال 1393

بیش از 39 میلیون و 600 هزار تن کالا در سال 93 از استان خوزستان جابجا شده است که این میزان نسبت به سال 92، بیش از 17 درصد افزایش داشته است. مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان خوزستان اظهار داشت: حمل این میزان جابجایی کالا توسط 2 میلیون و 200هزار دستگاه انواع ناوگان حمل باری صورت پذیرفته است . وی با تأکید بر فعالیت 299 شرکت حمل و نقل کالا در استان خوزستان پایانه بار بندر امام خمینی (ره) ، کارخانجات سیمان و محصولات تولیدی و کشاورزی شهرستان ها بخصوص اهواز و دزفول را از مراکز عمده حمل بار استان برشمرد. وی اذعان داشت: درآمد حاصل از عوارض جابجایی حمل و نقل کالای جاده ای در سال 93 نسبت به سال 92 بیش از 56 درصد رشد داشته است

***************************************************

با شماره پیامک ..... حرفهای ِ شما به ما میرسه

*************************************************

تصادفات و تلفات جاده ای هرمزگان کاهش یافت

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان هرمزگان گفت: در سال گذشته دو هزار و 951 فقره تصادف در جاده های استان به ثبت رسید که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 9 درصد کاهش یافته است. وی همچنین تعداد تلفات جاده ای در سال گذشته را 330 نفر در استان اعلام کرد و افزود : در مجموع این میزان تلفات نسبت به سال 93 بیش از 11 درصد کاهش داشته است و از این نظر این استان در جایگاه هشتم کشور قرار دارد. وی همچنین اظهار داشت : سال گذشته دوازده هزار و 204 نفر در جاده های سراسر کشور دچار سانحه شدند که این میزان در مقایسه با سال 92 بیش از 5 درصد کاهش را نشان می دهد. مهندس مجرد مهمترین دلایل کاهش تصادفات و تلفات در سطح استان و کشور را حرکت رو به رشد در برنامه پنجم توسعه کشور ، رعایت بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی در بین رانندگان ، تغییر الگوی رانندگی عنوان کرد

************************************************

سایت پرطرفدار ِ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

www.rmto.ir

***********************************************

افزایش10دستگاه تردد شماردر محور تهران- فیروکوه

رئیس مرکز مدیرت راههای اداره کل حمل ونقل وپایانه های استان تهران با اعلام این خبر که تعداد کل تردد شمارها درمحور تهران –فیروزکوه به 18 دستگاه رسید ،گفت :در حال حاضر در 9 مقطع از محور مذکور در سمت رفت و برگشت دستگاه های تردد شمار برخط وجود دارد که اطلاعات لحظه ای ترافیک را در اختیار مرکز مدیریت راه های این اداره کل و کشور قرار می¬دهد. وی مهمترین اهداف افزایش تعداد تردد شمارهای محورهای مذکور ایجاد امکان برای دریافت اطلاعات دقیق¬تر از سرعت متوسط وسایل نقلیه و زمان سفر آن ها در کل مسیر و ارائه اطلاعات جامع¬تر به مسافران جاده¬ای در سطح استان برشمرد و افزود: باتوجه به تعدد ورودی و خروجی¬های منتهی به دو محور فیروزکوه و هراز در استان و تغییرات در ماهیت ترافیکی این مقاطع افزایش تعداد تردد شمارهای در هر دو مسیر مذکور در دستور کار این اداره کل قرار داشت که در پی پیگیری¬های صورت گرفته این مهم تحقق یافت.

*************************************************

اجرای طرح آمارگیری مبداء – مقصد در محورهای ارتباطی استان زنجان

مدیر کل حمل ونقل و پایانه های استان زنجان با اعلام این مطلب گفت : این طرح از شانزدهم تا بیستم اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور در محورهای استان زنجان به اجرا در می آید . رحمتی هدف از اجرای این طرح را ساماندهی حمل ونقل جاده ای ، بهینه سازی تردد در شبکه راههای کشور ، کاهش تصادفات جاده ای ، استفاده بهینه از امکانات موجود و اقتصادی کردن صنعت حمل ونقل و توسعه فرهنگ اجتماعی حمل ونقل ذکر نمود . وی تصریح کرد :با اجرای این طرح ، برنامه ریزیها و ارائه امکانات براساس ترددها و نوع سفرها انجام می شود .

*************************************************

واگذاری40 دستگاه وسیله نقلیه وینگل دو کابین و تک کابین به متقاضیان حمل و نقل روستایی در سال 93

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان ایلام  اظهار داشت : با استفاده از تسهیلات تکلیفی و با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) 40 نفر از متقاضیان دارای شرایط روستایی به بانک های عامل معرفی و نسبت به خریداری 40دستگاه وسایل نقیله وینگل دوکابین و تک کابین اقدام و در اختیار آنها قرار گرفت که موجب اشتغالزایی درمناطق روستایی شده است .

وی گفت : براساس شیوه ‌نامه اجرایی سامانه حمل و نقل روستایی و ساماندهی حمل و نقل مسافر و بار سبک روستایی بیش از 7 دفتر نمایندگی حمل ونقل روستایی در استان فعالیت می کنند و تعداد 448 راننده فعال دربخش حمل و نقل روستایی شناسایی و مشغول فعالیت هستند. وی افزود : شناسایی مرکز پرجمعیت روستایی، نیازسنجی ناوگان و دفاتر حمل ونقل و ساماندهی رانندگان فعال در بخش روستایی در استان همچنان ادامه دارد.

************************************************

مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان: ایمن سازی راه ها اولویت نخست سال 94 در حوزه راهداری استان گلستان است

مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان با اعلام این خبر گفت: عملیات ایمن سازی راه های استان شامل خط کشی،اجرای روشنایی، نصب تابلوهای اطلاع رسانی VMS، تجهیز نقاط مختلف راه ها به دوربین های نظارت تصویری، نصب چراغ های چشمک زن و اجرای حفاظ و گاردریل و انواع تابلو علائم افقی و عمودی می شود. وی همچنین از آشکارسازی نقاط پرحادثه، نصب میله های ترافیکی و بشکه ایمنی، نصب تابلو و علائم و بنرهای اخطاری و انتظامی، اصلاح شیب شیروانی، شانه سازی راه ها بعنوان بخشی دیگر از اقدامات ایمن سازی محورها نام برد وی همچنین اضافه کرد: افزایش سطح همکاری ها با دستگاه های اجرایی و خدمات رسان از جمله پلیس راه، هماهنگی برای اتمام پروژه ها در موعد مقرر، بازدیدهای شبانه و بازرسی ایمنی راه ها، مستندسازی فعالیت ها، صرفه جویی در هزینه ها و برنامه ریزی بهتر برای حضور گشت های راهداری در راه ها استان از برنامه های دیگر اداره کل راه و شهرسازی در سال جدید است.

**************************************************

(امضا)

همیشه باور داشته باشیم که سفر یعنی آکه با خوبی و سلامت به مقصد میرسه

براتون آرزوی مقصدهایی شیرین داریم

*****************************************************

(خداحافظی)

دیر میشود گاهی برای ِ یاد ِ کسی افتادن چه رسد به سلام

**************************************************

 

  • ۹۴/۰۲/۲۸
  • رادیو بدون شایعه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی