رادیو بدون شایعه

بایگانی
  • ۰
  • ۰

صدای راهبران زنده

 

به نام خدا و سلام

**************************************************

در آستانه شب ِ یلدا ... خیلیا بار و بُنه سفر ُ بستن تا امشب کنار ِ پدر و مادر و عزیزانشون باشن

و خبر رسیده که جاده ها توی ِ اخرین روز ِ پاییز رونق ِ گرمی داره

************************************************

همه اونایی که دنبال ِ خبرای ِ  دسته اول از حال و احوالِ  جاده های کشور هستن

هر روز ... سر ِ همین ساعت موج ِ رادیوشونو میذارن روی ِ 90

تا روی ِ موج ِ صدای راهبران باشن

*******************************************

شما هم اگه دنبال ِ یه  همسفر ِ همیشگی ِ برای ِ سفری ایمن و سلامت هستین با ما روی ِ همین موج بمونین

*********************************************

با هم ، سری به  مهم ترین تیترهای ِ خبری ِ هفته میزنیم

******************************************

پایتخت اقتصادی ایران رکوردار ترانزیت کالا در کشور

********************************************

حفاری 1800 متر از تونل بزرگ کبیر کوه در استان ایلام

*******************************

برگزاری آزمون تأسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا بزودی در کشور

********************************

تلاش راهدارن اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام برای بازگشایی محور ایلام ـ صالح آبادـ مهران

**********************************

برف روبی 110 کیلومتر از راه های شهرستان شیروان

************************************

و ..... جمع آوری تابلوهای غیر مجاز

**********************************************************

برای ِ دقایقی بیشتر با ما همراه باشید

*********************************************************

پایتخت اقتصادی ایران رکوردار ترانزیت کالا در کشور

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان هرمزگان گفت : از ابتدای سال تاکنون سه میلیون و 68 هزارو 211 تن کالای ترانزیتی از بندرعباس پایتخت اقتصادی کشور وارد و خارج شده است. وی افزود : این میزان جا به جایی کالا موجب شده است تا بندرعباس از بین 32 مرز فعال کشور در جایگاه نخست ترانزیت قرار گیرد. وی در این زمینه اظهارداشت : در هشت ماهه نخست سال جاری دو میلیون و 208 هزار و 214 تن کالا از مرز بندرعباس وارد به دیگر مرزهای کشور ترانزیت شده است. متولی بخش حمل و نقل در هرمزگان ، بیشترین کالاهای ترانزیتی از مرز بندرعباس را مواد سوختی ، انواع ترکیبات شیمیایی ، کالاهای ساختمانی ، لوازم خانگی و انواع پنبه برشمرد. مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان هرمزگان همچنین میزان تناژ کالاهای ترانزیتی در کل کشور را در این مدت 7 میلیون و 893 هزار و 743 تن کالا عنوان کرد و افزود : 80 درصد از حجم کل ترانزیت کالا در کشور از طریق مرزهای نام برده شده صورت می گیرد و تنها 20 متعلق به سایر مرزهای کشور مانند بندرانزلی ، جلفا و بیله سوار است. مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان هرمزگان همچنین فعال ترین مرز ترانزیت خروج کالا در کشور را بندر امام ، بندرعباس و لطف آباد نام برد و گفت : در این مدت بیش از هفت میلیون و 893 هزار تن کالای ترانزیتی از مرزهای کشور خارج شده است. وی رهگذر جنوب به شمال را یکی از مهمترین رهگذرهای بین المللی برشمرد که از مرز بندرعباس و استان هرمزگان گذر می کند و قاره آسیا را به اروپا متصل و نیازهای مواد اولیه کشورهای ترکمنستان - قزاقستان - گرجستان - آذربایجان - ارمنستان - روسیه – ازبکستان و ترکیه را فراهم می کند.

**************************************************

سفر ..... به ما یاد میده که زندگی فاصله بین ِ مبدا و مقصد ِ

مبدایی که با شوق آغاز میشه و مقصدی که قراره ما رُ به امیدهامون برسونه

نامه هاتون به ما میرسه با شماره پیامک : .......

*************************************************

حفاری 1800 متر از تونل بزرگ کبیر کوه در استان ایلام

1800 متر از تونل بزرگ کبیر کوه در استان ایلام تا کنون حفاری شده که این حفاری از سمت شهرستان آبدانان صورت گرفته است. مدیر کل راه وشهرسازی استان ایلام با اشاره به اینکه  این تونل بین دو شهرستان آبدانان و دره شهر قرار دارد ،گفت: تونل کبیر کوه یکی از تونل های عظیم کشور می باشد. وی افزود: همراه با حفاری تونل کبیر کوه 18 کیلومتر جاده و رمپ در طرفین تونل در حال احداث بوده و این تونل گردنه صعب العبور کبیرکوه (راه ارتباطی حال حاضر دره شهر به آبدانان ) را حذف خواهد کرد. وی با اشاره به حفاری روزانه 6 متر در طول این تونل که در کشور یک رکورد محسوب می گردد، خاطر نشان کرد: پیمانکاران حفاری طرفین این تونل بومی استان ایلام بوده و از توان بالایی در این زمینه برخوردار می باشند . وی در خصوص نقش این تونل در توسعه منطقه گفت: حفاری این تونل تنها به خاطر ارتباط دو شهرستان دره شهر و آبدانان نبوده و در آینده با توسعه سایر راههای استان نقش مهمی در ارتباط استانهای کرمانشاه و لرستان با استان خوزستان و در کل ارتباط شمال غرب با جنوب غرب کشور ایفا خواهد کرد

***************************************************

برگزاری آزمون تأسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا بزودی در کشور

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان هرمزگان از برگزاری بیست و یکمین دوره آزمون تأسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا در کشور خبر داد. وی گفت : نام نویسی متقاضیان از پنجشنبه یکم بهمن آغاز و تا ساعت 24 روز جمعه سی ام بهمن سال جاری ادامه دارد. ایشان افزود : علاقه مندان جهت نام نویسی به وب سایت transit.rmto.ir مراجعه کنند. مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان هرمزگان یادآور شد : کسانی که در دوره های نوزدهم و بیستم مجاز به شرکت در آزمون بوده اند نیز می توانند با ثبت اطلاعات خود در سامانه در این آزمون شرکت نمایند. این مقام مسئول اضافه کرد : متقاضیان بعد از ثبت نام اینترنتی ، بمنظور تکمیل پرونده و اطلاعات درخواستی به واحد ترانزیت اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان محل تأسیس شرکت ، مراجعه کنند. وی همچنین تصریح کرد : پذیرفته شدگان دوره گذشته ، نمی توانند در این دوره نام نویسی کنند. شایان ذکر است بیست و یکمین آزمون تأسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا روز جمعه 14 اسفندماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

******************************************************

سایتی جامعه از آخرین فناوریهای ِ حوزه راه و حمل و نقل جاده ای

با رصد ِ آنلاین ِ جاده های ِ کشور

سایت سازمان راهداری و حمل ونقل ِ جاده ای www.rmto.ir

**************************************************

تلاش راهدارن اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام برای بازگشایی محور ایلام ـ صالح آبادـ مهران

راهداران اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام با تلاش شبانه روزی خود محور ایلام ـ صالح آبادـ مهران را که بر اثر ریزش کوه مسدود شده بود، بازگشایی کردند.

ترانشه محورایلام ـ صالح آبادـ مهران بعد از تونل کربلا با توجه به بارندگی های اخیر ریزش کرد که بر اثر این ریزش به چند خودرو آسیب رسید و خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشت. بنا بر این گزارش راهداران این اداره کل بلافاصله نسبت به ریزش برداری مسیر اقدام نمودند که با تلاش چندین ساعته و شبانه روزی این عزیزان محور مذکور بازگشایی شد. لازم به ذکر است در مدت مسدودی این محور ، محور قدیم ایلام ـ صالح آباد به عنوان مسیر جایگزین مورد استفاده قرار گرفت.

******************************************************

برف روبی 110 کیلومتر از راه های شهرستان شیروان

به منظور تردد آسان خودروها، 110 کیلومتر از راه های حوزه شهرستان شیروان برف روبی و نمک پاشی شد.  رییس اداره راه و شهرسازی شیروان با اشاره به مصرف 115 تن شن و نمک در این عملیات و استقرار اکیپ‌های راهداری اظهار داشت: به منظور پیشگیری از بروز حوادث در جاده‌ها، اکیپ‌های راهداری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به صورت 24 ساعته مستقر هستند. وی افزود: 35 راهدار با بهره گیری از ۲۰ دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین عملیات بازگشایی محورها را بر عهده دارند

**************************************************

جمع آوری تابلوهای غیر مجاز

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های جنوب استان کرمان ضمن اعلام خبر جمع آوری تابلوهای تبلیغاتی غیر مجاز از حریم راههای مواصلاتی منطقه جنوب کرمان ، بیان کرد ؛ بر اساس قانون ایمنی راهها ، نصب هر گونه تابلو در حریم جاده ها با رعایت استاندارد مربوطه ، تحت نظارت وزارت راه و شهرسازی و اداره کل حمل و نقل و پایانه های استانها می باشد . وی گفت ؛ نصب تابلو در حریم جاده ها می بایست بر اساس قوانین خاص خود باشد و از نظر ابعاد و فاصله ، حدود مشخص شده در قانون را رعایت نمود . نصب تابلوهای غیر مجاز عاملی است ثانویه در تشدید تصادفات و مشکلات ترافیکی جاده ها . وی افزود ؛ اداره کل حمل و نقل و پایانه های جنوب استان کرمان از دستگاههای دولتی وغیر دولتی که سابق بر این اقدام به نصب تابلوهای غیر مجاز کرده اند خواستار مراجعه  به این اداره کل و اخذ مجوزهای مربوطه بوده و و آنان را ملزم به رعایت ضوابط و چارچوبهای قانونی نصب تابلو در حریم راهها دانست . وی خاطر نشان کرد در صورت عدم مراجعه مسئولین مربوطه ، تابلوهای نصب شده برابر قانون جمع آوری خواهد شد . گفتنی است که این طرح با هدف ایجاد ارتقاء ایمنی در سطح جاده های جنوب استان کرمان در حال اجراست .

*******************************************

(امضا)

سفر به آدم یاد میده که چه جوری هوای ِ خودش ُ و بقیه رُ داشته باشه

خدا کنه زندگیهامونم عین ِ سفر بشه

عین ِ یه سفر ِ شیرین

************************************************

(خداحافظی)

دیر میشود گاهی برای ِ یاد ِ کسی افتادن چه رسد به سلام

**************************************************

 


  • ۹۴/۰۹/۳۰
  • رادیو بدون شایعه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی