رادیو بدون شایعه

بایگانی
  • ۰
  • ۰

برنامه زنده صدای راهبران

 

به نام خدا و سلام

************************************************

اگه توی ِ جاده هستین

اگه توی ِ بزرگراه های ِ شهر پشت ِ فرمون نشستین

اگه یکنواختی ِ جاده خسته تون کرده

و اگه از ترافیک کلافه شدین

صدای ِ رادیوی ِ ماشینتونو بلند کنین

چون این برنامه مال ِ همه اونایی ِ که یه جورایی با راه  و جاده و سفر رفیقن

**********************************************

توی ِ جاده بهترین اتفاق ... با خبر بودن از آخرین اوضاع و احوال ِ راه ِ

پس همین جا اول ِ برنامه سری میزنیم به شهرهایی که تیتر ِ مهم ِ خبرهای ِ امروزن

***********************************************

تردد مسافران پیاده از پایانه مرزی سرو

*************************************

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با روش های حمل ونقل محمولات ویژه و فوق سنگین

***********************************

اهداء 300 کلاه ایمنی به موتور سیکلت سواران شوشتری

************************************

جابجایی بیش از 16 میلیون تن کالا در هفت ماهه سال جاری در استان فارس

**************************************

کاهش 15 درصدی کشته های موتورسواران برون شهری و روستایی استان مازندران

*******************************************

و ......  سهم 11درصدی پایانه مرزی بازرگان از کل ترانزیتی ورودی کالا به کشور

*************************************************

اگر دوست دارین از این خبرهای ِ خوب بیشتر و بیشتر بشنوین

با ما تا آخر برنامه همراه باشین

***********************************************

تردد مسافران پیاده از پایانه مرزی سرو

تردد از پایانه مرزی سرو محدود به مسافران پیاده است. مدیرکل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی با اعلام این خبر افزود: پایانه مرزی سرو بعنوان یکی از مهمترین گذرگاه های زمینی ایران با کشور ترکیه به شمار می رود که بدلیل مشکلات امنیتی موجود در کشور ترکیه در شهریور ماه سال جاری از سوی کشور مقابل بسته و در اواخر مهر ماه نیز تنها برای تردد مسافران پیاده بازگشایی شد. وی ادامه داد: در شرایط کنونی تردد ناوگان ترانزیتی و مسافری بدلیل آسیب دیدگی زیرساخت هایی همچون راههای مواصلاتی ناشی از درگیری های داخلی کشور مقابل امکان پذیر نیست اما در کشور ایران هیچ مشکلی به لحاظ امنیتی، خدمات دهی و زیرساختی برای پذیرش ناوگان حمل و نقل بین المللی وجود ندارد. وی با بیان اینکه روند ورود و خروج مسافران پیاده از پایانه مرزی سرو عادی است، یادآور شد: روزانه به طور متوسط 740 نفر مسافر پیاده از این مرز تردد می کنند و انگیزه بیشتر مسافران بنا بر ضرورت و انجام امور اقتصادی و تجاری است.

***************************************************

اونایی که سفرُ میفهمن بهتر از بقیه زندگی میکنن

پس تا دیر نشو مسافرِ جاده ها شو

نامه هاتون به ما میرسه با شماره پیامک : .......

*************************************************

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با روش های حمل ونقل محمولات ویژه و فوق سنگین

دوره آموزشی آشنایی با روش های حمل ونقل محمولات ویژه و فوق سنگین با حضور کارشناسان حمل ونقل کالا و ایمنی و ترافیک ِ 11 استان کشور،  در اصفهان برگزار شد. معاون حمل ونقل اداره کل حمل ونقل پایانه های استان اصفهان در این دوره آموزشی در خصوص اهمیت ارتقای سطح معلومات در زمینه حمل ونقل محمولات ویژه و فوق سنگین گفت: به دلیل متفاوت شدن تولیدات و محصولات حمل ونقلی هم چنین حذف شدن انبارها برای کاهش هزینه ها توسط تولیدکنندگان زمینه ایجاد راهکارهای مناسب برای این امر  ایجاب می شود. وی افزود: به دلیل حذف انبارها توسط تولید کنندگان باید حمل ونقل و جابه جایی محموله ها سریع تر شود، همچنین نحوه جابه جایی کالاهای مختلف بالاخص محصولات سنگین اهمیت بیشتری دارد. وی گفت: باید از ایجاد خسارت به جاده ها و بوجود آمدن هزینه های احتمالی جلوگیری شود و نیز امنیت عمومی به نحو احسن تامین شود.

*************************************************

اگه دنبال ِ به روز ترین اخبار ِ جاده  و حمل و نقل  هستین

مطمئن باشین بهتر از سایت سازمان راهداری و حمل ونقل ِ جاده ای هیچ جایی رُ پیدا نمیکنین

www.rmto.ir

**************************************************

اهداء 300 کلاه ایمنی به موتور سیکلت سواران شوشتری

در همایش موتورسیکلت سواران 300 کلاه ایمنی به موتورسواران شهرستان شوشتر اهدا شد. مدیر کل حمل و نقل و پایانه های خوزستان اذعان داشت: موتور سواران به دلیل نوع برخورد در تصادفات و نداشتن کابین و حفاظ مناسب از آسیب پذیر ترین کاربران جاده ای هستند و سهم بالایی از صدمات و تلفات رانندگی به خود اختصاص داده اند. وی  گفت: ضربه به سر عامل قریب به 60 درصد مرگ و میر موتور سواران در تصادفات جاده ای است، از این رو استفاده از کلاه ایمنی توسط موتور سواران از اهمیت بسزایی در کاهش تصادفات و تلفات جاده ای برخوردار است. وی همچنین خاطر نشان ساخت: در استان خوزستان 24 درصد از کاربران جاده ای موتور سیکلت سواران هستند و قریب به 18،5 درصد از تلفات رانندگی در کشور متعلق به کاربرانی است که از موتور سیکلت به عنوان وسیله نقلیه در جاده استفاده می کنند به همین جهت فرهنگ سازی میان موتورسواران و استفاده از تجهیزات ایمنی بویژه کلاه ایمنی  نقش مهمی در ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات و تلفات جاده ای را به همراه خواهد داشت.

*******************************************

بیش از 16 میلیون تن کالا در هفت ماهه سال جاری در استان فارس جا به جا شد

مدیرکل حمل و نقل جاده ای فارس با اعلام این مطلب گفت: در حال حاضر تعداد 34 هزار و دویست و پنجاه دستگاه انواع وسائط نقلیه باری کار جابجایی انواع تولیدات و محصولات را در سطح استان به عهده دارند  وی افزود:  این تعداد ناوگان تحت پوشش 226 شرکت حمل و نقل جاده ای کالا شامل 2 شرکت حمل و نقل بین المللی، 19 شرکت تعاونی حمل و نقل جاده ای (کامیونداران) و 17 شرکت حمل و نقل فرآورده های نفتی و مابقی شرکتهای حمل و نقل کالای داخلی قرار دارند. وی در ادامه گفت : استان فارس با دارا بودن 14 مرکز مکانیزه معاینه فنی فعال وسائط نقلیه سنگین از جمله استانهای پیشرو در راه اندازی این مراکز در سطح کشور است و باتوجه به اهمیت فعال بودن این مراکز در ارتقاء سطح ایمنی و ترافیک و ضرورت تائید سلامت ناوگان حمل و نقل جاده ای در هفت ماهه اول سال جاری بیش از 47000 هزار انواع وسائط نقلیه سنگین در مراحل مختلف ارزیابی و تست های نه گانه (استاندارد معمول) این مراکز قرار گرفته اند.

**************************************************

کاهش 15 درصدی کشته های موتورسواران برون شهری و روستایی استان مازندران

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل حمل و نقل و پایانه های مازندران گفت: تعداد کشته های موتورسوار در شش ماهه سال گذشته، 75 نفر بوده است که با نرخ کاهشی 15درصد، این تعداد به 64 نفر در سال جاری رسیده است. وی همچنین افزود : جهت کاهش تعداد فوتی های موتورسوار در سال های گذشته اقدامات فیزیکی متعددی از جمله اجرای برنامه های آموزشی در روستاها با تاکید ویژه بر ایمنی موتورسواران و توزیع کلاه ایمنی و شبرنگ آشکارساز جهت نصب بر بدنه موتورسیکلت انجام شده است، در سال جاری نیز بر اساس اعتبارات مصوب، طرح آموزش در 40 روستا و توزیع 2000 عدد کلاه ایمنی و شبرنگ آشکارساز به اتمام خواهد رسید. وی تصریح کرد: همچنین انیمیشنی با موضوع اهمیت کلاه ایمنی تهیه و به زودی از مرکز صدا و سیمای طبرستان پخش خواهد شد. خاطر نشان می شود: هدف پیش بینی شده کشوری کاهش 10درصدی کشته ها بوده که استان مازندران با کاهش 15 درصدی در زمره استان های دارای عملکرد مطلوب و مثبت قرار گرفته است.

************************************************

سهم 11درصدی پایانه مرزی بازرگان از کل ترانزیتی ورودی کالا به کشور

رئیس اداره ترانزیت اداره کل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی با اعلام این خبر افزود: در این مدت بیش از 857 هزار تن کالای ترانزیتی از پایانه مرزی بازرگان بعنوان چهارمین مرز زمینی فعال در این بخش، وارد کشور شده اند که در حدود 11 درصد از کل ترانزیت ورودی به کشور را شامل می شود. وی افزود: در این مدت همچنین 314 هزار تن کالای ترانزیتی از طریق پایانه مرزی تمرچین وارد کشور شده اند که نشان از سهم 4 درصدی این گذرگاه زمینی درخصوص ترانزیت ورودی کالا به کشور است. وی از قرارگیری پایانه بازرگان در رتبه ششم ترانزیت خروجی کالا از کشور خبر داد و گفت: در این مدت 477 هزار تن کالای ترانزیتی از پایانه مرزی بازرگان خارج شده اند. رئیس اداره ترانزیت اداره کل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی یادآور شد: مواد سوختی، انواع ترکیبات شیمیایی، کالاهای ساختمانی، لوازم خانگی و انواع پنبه عمده ترین کالاهای عبوری از مرزها محسوب می شود

*****************************************************

(امضا)

سفر به آدم یاد میده که چه جوری هوای ِ خودش ُ و بقیه رُ داشته باشه

خدا کنه زندگیهامونم عین ِ سفر بشه

عین ِ یه سفر ِ شیرین

************************************************

(خداحافظی)

دیر میشود گاهی برای ِ یاد ِ کسی افتادن چه رسد به سلام

**************************************************

 


  • ۹۴/۰۹/۲۳
  • رادیو بدون شایعه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی