رادیو بدون شایعه

بایگانی
  • ۰
  • ۰

راهبران

 

به نام خدا و سلام

**************************************************

روزای ِ دوشنبه حول و حوش ِ همین ساعت  که میشه

همه پیچ ِ رادیوشونو میچرخونن روی ِ رادیو ایران

تا

کلی خبر ِ دسته اول بشنون

خبرای ِ حمل و نقل و جاده ای که همیشه اول از همه روی ِ موج ِ صدای ِ راهبران ِ که شنیده میشه

*******************************************

این برنامه  همسفر ِ همیشه شما برای ِ سفری ایمن و سلامت ِ

*********************************************

با هم ، سری به  مهم ترین تیترهای ِ خبری ِ هفته میزنیم

******************************************

بازدید وزیر کشور و اعضای ستاد مرکزی اربعین از پایانه های مرزی مهران ،شلمچه و چذابه

*******************************

آمادگی ِ بخش حمل و نقل جاده ای با تمام امکانات برای  جابجایی زائران و شرکت کنندگان در مراسم اربعین

*********************************

بازگشایی محورایلام-مهران باتلاش راهداران اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام

********************************

برگزاری مراسم روز ایمنی موتور سواران

**********************************

واریز ِ سهمیه سوخت پایه ناوگان حمل‌ونقل عمومی در آذر ماه با چهار پیمانه

************************************

و ..... تردد 205 هزار و 747 زائر از مرز بین المللی مهران

**********************************************************

برای ِ دقایقی بیشتر با ما همراه باشید

*********************************************************

بازدید وزیر کشور و اعضای ستاد مرکزی اربعین از پایانه های مرزی مهران ،شلمچه و چذابه

​وزیر کشور و اعضای ستاد مرکزی اربعین درسفر دو روزه به استان های ایلام و خوزستان ضمن بازدید از امکانات، وزیر ساخت های پایانه های مرزی مهران، شلمچه و چذابه برای خدمات رسانی به زائران و شرکت کنندگان در مراسم اربعین ، میزان آمادگی دستگاه اجرایی مرتبط استان های یاده شده را ارزیابی کردند.

معاون وزیر راه وشهرسازی  و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مرز مهران در استان ایلام را یکی از مهمترین کانونهای تردد زوار به عتبات عالیات و شهرهای مذهبی عراق دانست واظهار داشت: در ایام منتهی به اربعین سال گذشته بیش از یک میلیون و 500 هزار زائر از این مرز تردد کردندو پیش بینی می شود امسال نیز با توجه به حساسیت ویزا توسط کشور عراق برای ورود به این کشور و محدویت های نسبی ، به همین میزان، زائران از این مرز به عتبات عالیات بروند . وی افزود در پایانه های شلمچه و چذابه نیز امکانات مناسبی برای زائران وشرکت کندگان پیش بینی شده است و براساس هماهنگی های انجام شده بیش از سه هزار دستگاه اتوبوس از ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای برای جابجایی  زائران در ایام اربعین از مرزها ی استانهای خوزستان وایلام  وبا لعکس تدارک دیده شده است واز سوی دیگر همکاران در ادارات کل حمل نقل وپایانه های استانها و راهدارن و صنف حمل ونقل مسافر جاده ا ی نیز در آمادگی خوبی برای خدمات رسانی به زاتران قرار دارند تا انشالله با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و همکاری خوب زائران و تمام مسولان ستادی و استانی مرتبط ،شاهد خدمات رسانی  مناسب برای حضور مشتاقان در مراسم اربعین و رضایتمندی آنان باشیم.

***************************************************

اونایی که اهل ِ سفرن بهتر از بقیه زندگی میکنن

پس تا دیر نشو مسافرِ جاده ها شو

نامه هاتون به ما میرسه با شماره پیامک : .......

*************************************************

آمادگی ِ بخش حمل و نقل جاده ای با تمام امکانات برای  جابجایی زائران و شرکت کنندگان در مراسم اربعین

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری حمل و نقل جاده‌ای ضمن اعلام این خبر گفت : با توجه به حضور اقشار مختلف از هموطنان با تمکن مالی متفاوت در مراسم اربعین حسینی، باید روند خدمات  ونرخ آن در عین مطلوبیت بدور از هرگونه اعمال سلایق و تبعیض شد. از این رو مهم‌ترین مولفه دستیابی به این رویکرد، تثبیت نرخ حمل و درج آن در تابلوهای در معرض دید مردم است. وی افزود : شرکت کنندگان در مراسم اربعین حسینی و زائران عتبات عالیات که اغلب صدها کیلومتر با روحیه اعتقادی با پای پیاده به سمت کربلا معلی وبرای سوگواری در مراسم اربعین، حرکت می‌کنند، در هنگام مراجعت به کشورمان در مرزها، انتظار دارند که خدمات قابل قبول و در عین حال بدور از هرگونه اجحاف باشد،‌ بنا بر این آستانه تحمل آنان برای تاخیر در دسترسی چند ساعته به وسایل نقلیه، شاید بالا باشد، اما رفتارهای تبعیض آمیز و نرخ‌های چندگانه و غیرمتعارف، موجبات خدشه در رفتار آنان و زحمات مسئولان و تمام دلسوزان در این زمینه خواهد شد.بنابراین باید نرخ حمل با اتوبوس از مرزها به شهرها ومقاصد زائران شفاف و مصوب باشد.

******************************************************

اگه دنبال ِ به روز ترین اخبار ِ جاده  و حمل و نقل  هستین

مطمئن باشین بهتر از سایت سازمان راهداری و حمل ونقل ِ جاده ای هیچ جایی رُ پیدا نمیکنین

www.rmto.ir

**************************************************

بازگشایی محورایلام-مهران باتلاش راهداران اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام

محورارتباطی ایلام-مهران باتلاش بی وقفه راهداران اداره کل راه وشهرسازی استان بازگشایی شد.  محورمذکور که براثر بارش شدیدباران وریزش کوه از بامداد امروز مسدودشده بود باتلاش راهداران اداره کل راه و شهرسازی استان بازگشایی شد.  دلخواه مدیر راهداری این اداره کل بیان کرد:دراین عملیات راهداران راه وشهرسازی استان با بکارگیری ماشین آلات سنگین راهداری درکوتاهترین زمان اقدام به بازگشایی این مسیر کردند .شایان ذکر است محور قدیم ایلام –صالح آبادبعنوان محورجایگزین درزمان انسدادمسیرمورداستفاده قرارگرفت و ارتباط ایلام به مهران ازاین مسیر برقرار بود.  باتوجه به درپیش بودن اربعین حسینی (ع)محور ایلام به مهران درحال حاضراین یکی ازپرتردد ترین محورهای ارتباطی کشورمی باشد.

******************************************************

برگزاری مراسم روز ایمنی موتور سواران

مراسم روز موتورسیکلت سواران در پنجمین روز از هفته ایمنی با حضور مسئولین استانی در شهرستان اردبیل برگزار شد . رئیس اداره ایمنی و ترافیک حمل ونقل و پایانه های استان اردبیل با اشاره به آمار تلفات موتورسواران در راههای اصلی و روستائی استان در سال 1393 و شش ماه اول سال 94 , به اهمیت موضوع آموزش موتورسواران در کاهش تلفات جانی پرداخته و توصیه های ایمنی لازم را به حاضرین ارائه نمود . وی افزود : استفاده از کلاه ایمنی توسط موتورسواران و سلامتی آنان مهمترین هدف ما بوده و اگر بتوانیم با ارائه آموزشهای لازم و تهیه و توزیع رایگان اقلام موثر در ایمنی موتورسواران و دانش آموزان مدارس حاشیه راهها , تلفات جانی را به حداقل برسانیم در حقیقت توانسته ایم به وظیفه خود عمل نمائیم وی همچنین بر رفع نواقص سیستم روشنائی موتورسیکلت ها و ادوات کشاورزی , نصب شبرنگ و علائم جهت دیده شدن در شب و هوای مه آلود و بارانی , تکمیل بودن مدارک رانندگی و وسیله نقلیه و استفاده از کلاه ایمنی و سایر موارد ایمنی تاکید نمود .

***************************************************

سهمیه سوخت پایه ناوگان حمل‌ونقل عمومی در آذر ماه با چهار پیمانه واریز می شود

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از کاهش سهمیه سوخت پایه ناوگان حمل‌ونقل عمومی از اول آذر ماه سال جاری خبر داد‌ و افزود : رانندگان ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی نگران کاهش سهمیه واریزی در کارت‌های سوخت خود نباشند، زیرا از آذر ماه سهمیه سوخت ناوگان جاده‌ای به جای دو پیمانه در چهار پیمانه واریز می‌شود. همچنین سهمیه عملکردی براساس عملکرد ناوگان تخصیص می‌یابد و در بحث ترددهای یکسر خالی نیز تلاش کردیم در جدول قواعد، میزان تردد با بار و بدون بار محاسبه شود. وی اظهار داشت: در حال حاضر 93 درصد جایگاه‌های ارائه سوخت، برخط شده‌اند . معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای درخصوص سامانه اطلاع‌رسانی جامع 141 نیز گفت: این سامانه اطلاعات جامعی درخصوص راه‌ها با استفاده از ترددشمارها و دوربین‌های شناسگر نصب شده ارائه می‌دهد که براساس آن کاربران جاده‌ای می‌توانند سفرهای خود را در زمان مناسب مدیریت کنند.

**************************************************

تردد 205 هزار و 747 زائر از مرز بین المللی مهران

مدیر کل  حمل و نقل و پایانه های استان ایلام با بیان این مطلب اظهار داشت : از این تعداد زائر حدود 66 هزار و 278نفر از کشورهایی چون هندوستان ، پاکستان و آذربایجان بوده اند. وی گفت:‌ پایانه مرزی مهران آماده تردد زائران اربعین حسینی می باشد و با پیگیری های شبانه روزی اداره کل حمل ونقل و پایانه ها ی استان ایلام اقدامات موثری نظیر توسعه گیت های خروج و ورود از 18 گیت به 96 گیت ، نصب 500 برج روشنایی به طول 11 کیلومتر از پل زائر شهر مهران تا پایانه مرزی مهران، نصب 5 دستگاه آب سرد کن در پایانه مرزی مهران، احداث 144 چشمه سرویس بهداشتی از پل زائر شهر مهران تا پایانه مرزی مهران، احداث 144 چشمه سرویس بهداشتی از پل زائر شهر مهران تا پایانه مرزی مهران، تجهیز و تکمیل مسجد بین راهی در محور پل زائر تا پایانه مرزی مهران، اصلاح سیستم اب رسانی به پایانه مرزی مهران، روان سازی کریدور ورود و خروج زائران به نقطه صفر، تعویض درب های سالن مسافری، بازسازی سرویس های بهداشتی موجود در پایانه مرزی مهران وتوسعه راهها در محور ایلام به مهران و پایانه مرزی مهران انجام شده و تمام تسهیلات لازم برای تردد زئران درپایانه مرزی مهران اندیشده شده است .

*******************************************

(امضا)

سفر به آدم یاد میده که چه جوری هوای ِ خودش ُ و بقیه رُ داشته باشه

خدا کنه زندگیهامونم عین ِ سفر بشه

عین ِ یه سفر ِ شیرین

************************************************

(خداحافظی)

دیر میشود گاهی برای ِ یاد ِ کسی افتادن چه رسد به سلام

**************************************************

 


  • ۹۴/۰۹/۰۲
  • رادیو بدون شایعه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی