رادیو بدون شایعه

بایگانی
  • ۰
  • ۰

برنامه زنده صدای راهبران

 

به نام خدا و سلام

**************************************************

روزای ِ دوشنبه حول و حوش ِ همین ساعت  که میشه

همه پیچ ِ رادیوشونو میچرخونن روی ِ رادیو ایران

تا

کلی خبر ِ دسته اول بشنون

خبرای ِ حمل و نقل و جاده ای که همیشه اول از همه روی ِ موج ِ صدای ِ راهبران ِ که شنیده میشه

*******************************************

این برنامه  همسفر ِ همیشه شما برای ِ سفری ایمن و سلامت ِ

*********************************************

با هم ، سری به  مهم ترین تیترهای ِ خبری ِ هفته میزنیم

******************************************

برگزاری ِ چهارمین کنفرانس بین‌المللی حوادث رانندگی و جاده‌ای

*******************************

دیدار و گفتگوی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با دبیرکل مجمع جهانی راه

*********************************

آمادگی بخش حمل ونقل جاده‌ای با تمام توان و ظرفیت در مراسم اربعین حسینی و طرح سفرهای زمستانی

********************************

ناوگان اتوبوس و مینی بوس برون شهری استان همدان راهی مرزها می شوند

**********************************

آماده باش41 اکیپ راهداری در سطح راههای گیلان

************************************

و .....  آمادگی 600 راهدار برای زمستان امسال

**********************************************************

برای ِ دقایقی بیشتر با ما همراه باشید 

*********************************************************

برگزاری ِ چهارمین کنفرانس بین‌المللی حوادث رانندگی و جاده‌ای

چهارمین کنفرانس بین‌المللی حوادث رانندگی و جاده‌ای با هدف بررسی چالش‌های موجود در زمینه حوادث رانندگی در کشور و اطلاع‌رسانی به منظور کاهش خسارت‌های جانی و مالی ناشی از حوادث رانندگی، با قرائت متن پیام وزیر  محترم راه و شهرسازی و با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، اساتید دانشگاه و دانشجویان، فعالان بخش، دست‌اندرکاران حمل‌ونقل جاده‌ای در محل دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شد

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان در این کنفرانس با اشاره به این که جمعیت ایران اندکی بیش از یک درصد جمعیت جهان محسوب می‌شود، گفت: این در حالی است که طبق آمار سهم ما از خودرو موجود در جهان حدود 6 / 1 درصد است که بیش از سهم جمعیت به شمار می‌رود. وی افزود: همچنین طبق آمار، سالانه یک میلیون و 250 هزار نفر بر اثر تصادفات رانندگی در جهان جان خود را از دست می‌دهند که سهم کشور ما از این تعداد حدود 4 / 1 است، اما میزان مصدومان سالانه 50 میلیون در جهان نفر اعلام شده است که خوشبختانه سهم کشور ما کمتر از دنیاست.

وی همچنین اولویت سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای را ، ارتقای ایمنی به عنوان امری واجب ذکر کرد و گفت: سهم اندک راه در تصادفات را می‌توان با انجام اقداماتی همچون خط‌کشی، نصب علایم و حفاظ و گاردریل و اقداماتی از این دست به حداقل ممکن رساند.

***************************************************

اونایی که اهل ِ سفرن بهتر از بقیه زندگی میکنن

پس تا دیر نشو مسافرِ جاده ها شو

نامه هاتون به ما میرسه با شماره پیامک : .......

*************************************************

دیدار و گفتگوی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با دبیرکل مجمع جهانی راه

​در حاشیه بیست و پنجمین کنگره جهانی راه که در شهر سئول کره جنوبی برگزار شد، معاون وزیر راه و شهرسازی با  دبیرکل این مجمع دیدار و در مورد فعالیتهای دوره چهار ساله آتی پیارک و نحوه عضو گیری و فعال سازی کمیته های تخصصی گفتگو کردند. دبیر کل پیارک طی این گفتگو برخی از تجربیات موفق کشورهای توسعه یافته و درحال توسعه در این زمینه را برشمرد و هدف از تشکیل کمیته های ملی پیارک را انتقال فن آوری و بهترین تجربیات کشورهای عضو در موضوعات مرتبط با حمل و نقل جاده¬ای به کل بدنه حوزه راه دانست. وی ابراز امیدواری کرد: این کمیته های ملی با ساختار مشخص تشکیل گردد و حمایت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از فعالیتهای پیارک در ایران ادامه یابد. وی همچنین، آمادگی خود را برای حضور در ایران در مراسم افتتاح رسمی کمیته های ملی پیارک اعلام نمود.

******************************************************

اگه دنبال ِ به روز ترین اخبار ِ جاده  و حمل و نقل  هستین

مطمئن باشین بهتر از سایت سازمان راهداری و حمل ونقل ِ جاده ای هیچ جایی رُ پیدا نمیکنین

www.rmto.ir

**************************************************

آمادگی بخش حمل ونقل جاده‌ای با تمام توان و ظرفیت در مراسم اربعین حسینی و طرح سفرهای زمستانی

​چهل و نهمین جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرحهای ویژه ترافیکی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، رئیس راهنمایی و رانندگی ناجا و سایر اعضاء این کمیته در آستانه اربعین حسینی و فرا رسیدن فصل زودرس سرما و زمستان برگزار شد که طی آن

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان با اشاره به آمادگی کامل بخش حمل و نقل جاده‌ای در جهت جابجایی زائران حرم عبدا... الحسین‌(ع) و مراسم اربعین اظهار داشت: با توجه به تجربه سال گذشته در ایام اربعین حسینی، ستاد تشکیل شده تا سال جاری به کار خود ادامه داد و وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز تلاش نمود تا نسبت به بهسازی و اصلاح محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی مورد نظر به ویژه مهران اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به توسعه و گسترش امکانات لازم در پایانه مرزی مهران افزود: در سال جاری گیت‌های عبوری از این پایانه مرزی به تعداد قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است لیکن برابر تصمیمات اتخاذ شده هموطنانی مجاز به عزیمت به کشور عراق خواهند بود که ویزای آن کشور را داشته باشند و از مردم تقاضا می‌شود بدون داشتن ویزا و مدارک معتبر از مراجعه به مرزها جهت عزیمت به کربلای معلی خودداری نمایند.

******************************************************

ناوگان اتوبوس و مینی بوس برون شهری استان راهی مرزها می شوند.

در راستای انتقال زائران عتبات عالیات، ناوگان اتوبوس و مینی بوس برون شهری استان همدان راهی مرزها می شوند .معاون حمل و نقل و پایانه های استان همدان ضمن ارائه توضیحاتی در زمینه برنامه سفر به اماکن مقدس زیارتی در عراق , به مشارکت مناسب بخش حمل و نقل مسافری استان اشاره کرد و گفت ؛ در جریان بازگشت زائران در سال گذشته استان همدان رتبه سوم کشور را داشته است . وی بیان کرد : البته در سال جاری هیچ زائری بدون ویزا و پوشش بیمه به عراق سفر نخواهد کرد ولی این دلیل کاهش مسافران نبوده وعلیرغم ضرورت داشتن ویزا , پیش بینی تعداد زائران سفر در سال جاری به بیش از 2 میلیون نفر می رسد . وی افزود : به منظور رعایت نظم و امنیت لازم هیچ یک از ناوگان عمومی حمل و نقل اتوبوسی ... وارد خاک عراق نخواهد شد و تنها ناوگان اتوبوسی شهرداری ها کار انتقال زائران را از داخل شهرهای عراق تا نقطه صفر مرز عهده دار و پس از ورود زائران به داخل مرزهای ایران کار انتقال آنان توسط ناوگان حمل و نقل برون شهری به مقاصد مورد نظر انجام می شود.

***************************************************

آماده باش41 اکیپ راهداری در سطح راههای گیلان

مدیرراهداری استان گیلان با تشریح فعالیتهای راهداری درفصل زمستان گفت:با توجه به شروع بارش های زودهنگام در استان،41 اکیپ ثابت و سیار راهداری با481 نفر نیروی راهدار وبا استفاده از 264 دستگاه خودروی سبک و سنگین در 16راهدارخانه ثابت و 9راهدار خانه سیار مستقر شدند. وی افزود: تمهیدات لازم برای راهداری زمستانی در طول راههای حوزه استحفاظی گیلان صورت گرفته است وپایگاه‌های راهداری و راهدارخانه‌ها درطول راه‌های استان درحد امکانات موجود تجهیز شده‌اند تا در فصل زمستان به مسافران جاده‌ای خدمات و سرویس دهی مناسب ارائه شود. وی با تاکید بر ضرورت آمادگی کامل اکیپ‌های راهداری تصریح کرد: برای اجرای هرچه بهتر عملیات زمستانی، ذخیره سازی نمک و ماسه، تأمین سوخت، تعمیر و تجهیز ماشین آلات راهداری زمستانی، تأمین و آموزش نیروی انسانی را در دستور کار قرار داده ایم. همچنین تجهیز راهدارخانه ها و سیستم های ارتباطی آنها، فعال نمودن گشت های راهداری و تهیه لباس فرم برای تمامی اکیپ ها و نصب GPS برروی ماشین آلات از دیگر تمهیدات این اداره کل است. مدیر راهداری گیلان با بیان اینکه بیش از 97 کیلومتر از راههای استان گیلان در نقاط برفگیر قرار دارد گفت: کلیه محورها اصلی ، فرعی وروستایی خصوصا مناطق کوهستانی تحت پوشش عوامل راهداری قرار دارند وطبیعی است که در مناطق کوهستانی برف‌گیر و دارای بارش بیشتر، امکانات و عوامل راهداری بیشتری مستقر خواهند شد.

**************************************************

600 راهدار برای زمستان امسال آماده می شوند

بارش های زود هنگام زمستانی، کوهستانی بودن بسیاری از محورهای مواصلاتی و تردد بالا در محورهای استان فارس طرح زمستانی امسال را بیش از پیش مورد توجه قرار داده و به همین دلیل هماهنگی ها و اقدامات بسیاری در این بخش صورت پذیرفته است.

مدیر راهداری راه و شهرسازی استان فارس با بیان این مطلب گفت: در همین راستا با هماهنگی های صورت گرفته عملیات حمل و توزیع نمک و تجهیز راهدارخانه ها با شن و نمک ، اورهال کردن(بازسازی و تعمیر) ماشین آلات راهداری، استقرار مناسب دستگاه ها در راه های استان و ... در حال انجام است.

وی با اشاره به همکاری ویژه مسئولان کشوری و استانی برای اجرای هر چه بهتر راهداری زمستانی اظهار داشت: در فارس 600 راهدار در قالب 73 اکیپ و 123 گشت راهداری آماده خدمات رسانی به مردم در جاده های استان هستند.  مدیر راهداری راه و شهرسازی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در شرایط جوی نامساعد از سفرهای غیر ضروری باید اجتناب کرد یاد آور ساخت : 73 راهدارخانه ثابت و سیار در راه های فارس وجود دارد که با تجهیز این راهدارخانه همواره تلاش می کنیم ترددی ایمن و روان در کلیه راه ها برقرار باشد.  

*******************************************

(امضا)

سفر به آدم یاد میده که چه جوری هوای ِ خودش ُ و بقیه رُ داشته باشه

خدا کنه زندگیهامونم عین ِ سفر بشه

عین ِ یه سفر ِ شیرین

************************************************

(خداحافظی)

دیر میشود گاهی برای ِ یاد ِ کسی افتادن چه رسد به سلام

**************************************************

 

 


  • ۹۴/۰۸/۲۵
  • رادیو بدون شایعه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی