رادیو بدون شایعه

بایگانی
  • ۰
  • ۰

برنامه زنده صدای راهبران

 

به نام خدا و سلام

****************************************************

با تسلیت ِ سالروز ِ شهادت حضرت سید الساجدین امام زین العابدین ع در فرصت ِ برنامه امروز  همراه ِ شما هستیم

*************************************************

همراه ِ شما از بسم ا.. ِ راه تا نهایت ِ مقصد

*************************************************

همراه ِ شما با آخرین خبرها از راهها و جاده های ِ کشور

***********************************************

صدای ِ راهبران ... صدای ِ سلامت و امنیت ِ شما در جاده هاست

با ما گوش به زنگ ِ آخرین اخبار ِ این چند روز باشید

*************************************************

برگزاری رزمایش روز بدون حادثه ترافیکی در استان سمنان

**************************************

افتتاح مرکز مانیتورینگ پلیس راه استان خراسان ‌شمالی

************************************

ثبت اطلاعات مکان تصادفات بر مبنای کیلومتراژ نصب شده در محورهای استان لرستان

**************************************

سامانه اطلاع رسانی " 141 " راهنمای جامع حمل و نقل برون شهری

**************************************

جابه جائی بیش از 12 میلیون تن کالا در شش ماهه اول سال جاری در استان فارس

****************************************

و .....

*******************************************

با ما و شنیدنه صدای ِ راهبران .... همراه باشید

**********************************************************

برگزاری رزمایش روز بدون حادثه ترافیکی

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان با اعلام این مطلب که ایمنی در جاده یکی از مهم ترین مواردی است که نقش بسزایی در کاهش تلفات و تصادفات جاده ای دارد،گفت: سالانه هزاران نفر در کشورهای جهان و از جمله ایران جان خود را بر اثر حوادث جاده ای از دست می دهند. وی افزود :مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی به دلیل مسئولیتی که دارند بیشتر به ابعاد این حقیقت تلخ واقف بوده و می توانند در این راه گام های موثری بردارند. وی خاطرنشان کرد :اختصاص روزی ویژه به حوادث رانندگی ، نشانه توجه خاص به این معضل رو به رشد جامعه و هشداری پیشگیرانه به همه کسانی است که در جاده ها تردد می کنند،این مناسبت به همه یادآور می شود که حوادث رانندگی چه هزینه های مادی و معنوی سنگینی را به جامعه تحمیل می کند و چگونه می توان با اندکی دقت از وقوع این حوادث جلوگیری کرد.

*****************************************************

مطمئنم که با شنیدنه برنامه کلی سوال و حرف به ذهنتون میرسه

حرفایی که میتونین با شماره پیامک ......

با ما در میون بذارین

**************************************************

افتتاح مرکز مانیتورینگ پلیس راه استان خراسان ‌شمالی

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان خراسان شمالی با اشاره به این که مرکز مدیریت راه های استان از سال 87 شروع به کار کرده، اظهار داشت: در سال جاری با راه اندازی مرکز مانیتورینگ در فرماندهی پلیس راه استان و جمعیت هلال احمر، تصاویر 21 دستگاه دوربین نظارتی مورد بهره برداری قرار گرفت و در حال حاضر 38 دستگاه تردد شمار جاده ای، شش دستگاه دوربین کنترل سرعت ثابت و چهار دستگاه تابلوی پیام رسان فعال هستند. وی هدف از راه اندازی مراکز مانیتورینگ را تبادل اطلاعات با سازمان های ذی ربط ایمنی، کنترل و روان سازی حرکت در جاده ها، اطلاع رسانی جامع در خصوص وضعیت جاده ها، برنامه ریزی ترافیکی، جلوگیری از اتلاف وقت و حفظ جان انسان ها برشمرد.

******************************************************

مجال ِ برنامه فرصت ِ گفتنه همه حرفها نیست

سری به سایت ِ ما بزنین تا گفتنیهای ِ بیشتر رُ اونجا ببینین

www.rmto.ir

************************************************

ثبت اطلاعات مکان تصادفات بر مبنای کیلومتراژ نصب شده در محورهاانجام می شود

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان لرستان با اشاره به اهمیت شناسایی دقیق نقاط پر حادثه و نقش آن در کاهش هزینه های احتمالی برای رفع آن ها اظهار داشت:پیگیری اخذ اعتبار لازم برای خرید GPS و تجهیز و آموزش نیروهای پلیس راه برای ثبت مختصات جغرافیایی نقاط پر حادثه از اهم برنامه های این اداره کل در سال جاری است. مدیر کل حمل و نقل و پایانه های لرستان با بیان این که سهم عامل انسانی در حوادث رانندگی بیشتر از سایر عوامل است، افزود :با این وجود تلاش می کنیم با همکاری سایر دستگاه های اجرایی و حمایت های استانداری لرستان در بهبود کیفیت راه ها و رفع عوامل خطر زا در جاده ها اقدام کنیم که یکی از اقدامات اساسی در این زمینه برگزاری کارگاه های آموزشی ثبت و تحلیل فرم های کام 114 و چگونگی استفاده از GPS برای نیروهای پلیس است که با ارائه تحلیل های دقیق و کارشناسی می توان به علل و عوامل واقعی دخیل در رخدادهای جاده ای پی برد و برای اصلاح آن ها تصمیم گیری کرد.

***************************************************

سامانه اطلاع رسانی " 141 " راهنمای جامع حمل و نقل برون شهری

سامانه جامع اطلاع رسانی " 141 " راهنمای جامع حمل و نقل برون شهری جاده های کشور به همراه اپلیکیشن ویژه تلفن های همراه نسخه اندروید آماده ارائه اطلاعات به کاربران است. معاون حمل و نقل و پایانه ها بیان کرد : به منظور ایجاد ارتباط میان کاربران راه و مسئولان این حوزه از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سامانه جامع اطلاع رسانی " 141" شامل سه بخش گویا، پیامک و بخش پایگاه اطلاع رسانی تهیه شده است . وی گفت : این سامانه در جهت جلوگیری از ترافیک و اتلاف زمان در سفر ، مخاطبان و کاربران پس از برقراری ارتباط با سامانه از طریق تلفن از خدماتی چون آگاهی ازآخرین وضعیت ترافیکی و جوی، اطلاع از محدودیت های تردد وسایل نقلیه درمحورها را توسط بخش گویا و اپراتوری مطلع می شوند. وی افزود: کاربران این بخش هم چنین می توانند برای دریافت مسیر و مسافت بهینه بین شهری از طریق شماره گیری کد مخابراتی قدیم شهرهای مبدا و مقصد به صورت گویا و مکتوب از طریق نمابر، ارتباط با اپراتور و ارایه پیشنهادها و انتقادات بهره مند  شوند. وی تصریح کرد :علاوه بر این در بخش پایگاه اطلاع رسانی این سامانه خدماتی چون وب سایت http://www.141.ir نرم افزار کاربردی تلفن همراه 141 ،بخش دریافت دریافت سوال، انتقاد و پیشنهاد، صندق پیامک 2000141، بخش دریافت انتقاد و پیشنهاد سامانه گویای 141 ، رایانامه (ایمیل) info@nrmc.ir مهیا شده است. معاون حمل و نقل این اداره کل افزود : در حال حاضر از سوی دفتر فناوری اطلاعات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نسخه موبایلی سامانه 141 ویژه سیستم عامل های اندروید به صورت رایگان برای استفاده عموم مردم فعال است . وی گفت : نسخه مبایلی سامانه 141 با قابلیت های نظیر نمایش دوربین های نظارتی بر روی نقشه ، نمایش نقشه گرافیکی ترافیک راه ها، نمایش آخرین تصاویر یک دوربین نظارتی خاص، نمایش آخرین تصاویر ترافیکی مرتبط با یک کریدور خاص، نمایش اطلاعیه ها و اخبار مرکز مدیریت راه ها، دریافت و ارسال نظرات کاربران آماده ارائه به کاربران است.

*****************************************************

جابه جائی بیش از 12 میلیون تن کالا در شش ماهه اول سال جاری در استان فارس

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های فارس با اعلام این مطلب گفت: بیشترین کالای حمل شده شامل خاک نسوز ، سیمان ، محصولات کشاورزی و ساختمانی متعلق به شهرستان های شیراز ، آباده و مرودشت بوده است .وی گفت : در حال حاضر تعداد 36هزار و دویست انواع وسائط نقلیه باری  کار جابه جائی انواع محصولات را در سطح استان بعهده دارند.

وی ادامه داد: این تعداد ناوگان عمدتاً تحت پوشش 225 شرکت حمل و نقل جاده ای کالا شامل  2 شرکت حمل و نقل بین المللی ، 19 شرکت تعاونی حمل و نقل جاده ای (کامیونداران) و 17 شرکت حمل و نقل فرآورده های نفتی و مابقی شرکتهای حمل و نقل کالای داخلی قرار دارند .

مدیرکل حمل و نقل جاده ای فارس تعداد رانندگان فعال بخش حمل و نقل جاده ای کالای استان دارای کارت هوشمند را 53 هزار و 600 راننده  و رانندگان بخش حمل و نقل مسافر را7هزار و یکصد راننده اعلام کرد .

*******************************************************

تردد مسافر از پایانه مرزی مهران

در شش ماهه نخست سالجاری بیش از850 هزار زائر از مرز بین‌ المللی مهران ورود و خروج کرده است. مدیر اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان ایلام  گفت : از این تعداد زائر 340 هزار نفر ایرانی بوده و 510 هزار نفر اتباع خارجی بودند که از مرز بین المللی مهران به داخل و خارج از کشور تردد داشته اند .وی افزود : تردد مسافر در شش ماه نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است . وی خاطرنشان کرد : اقدامات خوبی نظیر اضافه کردن گیت های تردد مسافر از ۱۸ گیت به 96گیت ،‌ احداث برج های روشنایی ، اصلاح سیستم آبر سانی ، افزایش آب سردکن ها به 5 دستگاه ، تعویض درب های سالن مسافری ، روان سازی کریدور به نقطه صفر ، ساخت 144 چشمه سرویس بهداشتی بین پایانه مرزی مهران و پل زائر، ساخت مسجد برای زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی انجام شده است.گفتنی است : خروجی مهران یکی از کانون‌های مهم تردد زوار و صادرات کالا به کشور عراق است .

************************************************

(امضا)

امیدوارم پایان ِ سفر ِ همتون به امضای ِ سلامتی و خاطراتی خوب برسه

***********************************************

(خداحافظی)

دیر میشود گاهی برای ِ یاد ِ کسی افتادن چه رسد به سلام

**********************************************

 


  • ۹۴/۰۸/۰۴
  • رادیو بدون شایعه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی