رادیو بدون شایعه

بایگانی
  • ۰
  • ۰

حسینیه

حسنیه

 

توی ِ همه این سالها

حساب ِ این ده روز ِ محرم برام یه چیز ِ دیگه اس

حساب ِ ده روزی که دنیا برام یه جور ِ دیگه ای میشه

دنیایی که به هر طرفش که سر میچرخونم اسم  و نام ِ امام حسین ِ

اسم و نامی که توی ِ اوج ِ همه مصیبتها و غصه ها ... یه آرامش ِ عجیبی بهت میده

یه آرامشی که شبیه ِ هیچ چیز ِ دیگه ای نیست و شاید برای ِ همینه که همیشه دلم میخواد از لحظه لحظه این دهه استفاده کنم

و حتی یه ذره ش رُ هم هدر  ندم

خدا رحمت کنه ..... پدربزرگمو ... پیر غلام ِ آقا بود ... و همیشه میگفت : توی ِ محرم باید بگردی و ببینی که دلت توی ِ کدوم تکیه و حسینیه و پای ِ روضه کدوم مداح آروم میگیره

یادش بخیر من پارسال رفتم حسینه امام خمینی

و چقدر حال و هوای ِ اونجا به دلم نشست

جمعیت ِ زیادی اومده بودن اما همشون موقع ِ سخنرانی گوش بودن برای ِ شنیدنه برای ِ شنیدنه حرفای ِ خوبی که هنوزم یادمه

حرفای ِ حاج آقا صدیقی که فرمودند:........

بعد از صحبتهای ِ ایشون دلم هوای ِ روضه کرده بود

هوای ِ این که تو حال ِ خودم باشم و آروم اشک بریزم و چقدر طنین صدای ِ آقای ِ بنی فاطمه و آقای ِ سلحشور به دل مینشست وقتی که گفتن :

*****************************************************


  • ۹۴/۰۷/۲۹
  • رادیو بدون شایعه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی