رادیو بدون شایعه

بایگانی
  • ۰
  • ۰

برنامه زنده صدای راهبران 



 

 

به نام خدا و سلام

****************************************************

همراه ِ شما هستیم از بسم ا.. ِ راه تا شیرینی ِ مقصد

*************************************************

با شما و آخرین خبرها از راهها و جاده های ِ کشور

***********************************************

صدای ِ راهبران ... صدای ِ سلامت و امنیت ِ شما در جاده هاست

**********************************************

با ما گوش به زنگ ِ آخرین اخبار ِ این چند روز باشید

*************************************************

کاهش 33 درصدی تلفات ناشی از تصادفات موتورسوار

************************************

35کیلومتر روشنایی در محورهای غربی گیلان

**************************************

ایمن‌سازی سه‌نقطه پر حادثه‌ محور مهران – ایلام

**************************************

رشد 8 درصدی تعداد رانندگان باری و مسافری حمل و نقل بین شهری استان مازندران

**************************************

ثبت بیش از 37 میلیون تردد در محورهای استان اردبیل

****************************************

و ..... افزایش 29 در صدی کالا در بندر نوشهر مازندران

*******************************************

با ما و شنیدنه صدای ِ راهبران .... همراه باشید

**********************************************************

کاهش 33 درصدی تلفات ناشی از تصادفات موتورسوار

در چهار ماهه  نخست سال جاری تلفات ناشی از تصادفات راکبین موتورسوار در جاده های استان مرکزی 33 درصد کاهش یافته است.  مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان مرکزی با اعلام این خبر افزود: از ابتدای سال جاری تا ابتدای مرداد ماه 1394 در مجموع 14 نفر در محورهای برون شهری استان بر اثر سوانح موتورسیکلت جان خود را از دست داده اند که در مقایسه با سال ماقبل آن 33 درصد کاهش داشته است.

بهرامی نیا با بیان این که مهم ترین مشکل تصادفات راکبین، نقص سیستم روشنایی در چراغ های موتورسیکلتهاست، ادامه داد: امیدواریم با افزایش برنامه های آموزشی و نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی، روند کنونی کاهش تصادفات تداوم یافته و دیگر شاهد حوادث تلخ جاده ای نباشیم.

*****************************************************

مطمئنم که با شنیدنه برنامه کلی سوال و حرف به ذهنتون میرسه

حرفایی که میتونین با شماره پیامک ......

با ما در میون بذارین

**************************************************

35کیلومتر روشنایی در محورهای غربی گیلان اجرا می شود.

مدیر راهداری گیلان با اعلام این خبر گفت:درسال جاری اجرای 35 کیلومتر روشنایی محورهای غرب گیلان در دستورکار قراردارد که این میزان شامل روشنایی 25 کیلومترر در محور پونل به آستارا وبخشی نیز در محور رشت فومن اجرا می گردد ،این در حالیست که در حال حاضر 185 کیلومتر از محورهای بزرگراهی استان از روشنایی طولی برخوردارند . وی تصریح کرد :تنها بخشی ازامور مربوط به روشنایی محورهای برون شهری درشرح وظایف راه وشهرسازی است وبخش دیگرآن در حیطه خدمات دهی اداره برق قرار دارد. مدیر راهداری گیلان با بیان اینکه اداره کل راه وشهرسازی گیلان متولی نگهداری بیش از 12 هزار کیلومتر راه، 16 هزار دستگاه انواع پل و11 دستگاه تونل درسطح استان می باشد افزود: نگهداری این میزان از راهها وابنیه فنی علاوه بر داشتن نیروی توانمند، نیازمند اعتبارات ویژه می باشد که متاسفانه منابع اعتبارات نگهداری راهها در کشور نسبت به کشورهای دیگر بسیار پایین است، اما با این وجود تمامی تلاش ما براین است تا با حداقل اعتبار موجود نسبت به تعمیر ونگهداری راه نظیر روکش مجدد ، لکه گیری ، درزگیری و ... اقدام نموده و راهی ایمن و مناسب در اختیار مردم قرار دهیم. وی افزود :طرح شناسایی نقاط پر تصادف هر سه سال یکبارانجام می شود وطی 3 سال اخیر141 نقطه پرحادثه در محورهای ارتباطی گیلان شناسایی شد وبر اساس اعتبارات دریافتی، تعدادی از این نقاط بطور اساسی رفع گردید ودرنقاط باقیمانده با هماهنگی پلیس راه استان تابلوی اطلاعاتی در ابتدا وانتها نقطه پرتصادف جهت اطلاع رسانی کاربران جاده نصب شد که با این اقدام تصادفات در این مناطق به نسبت کاهش یافت.

******************************************************

مجال ِ برنامه فرصت ِ گفتنه همه حرفها نیست

سری به سایت ِ ما بزنین تا گفتنیهای ِ بیشتر رُ اونجا ببینین

www.rmto.ir

************************************************

ایمن‌سازی سه‌نقطه پر حادثه‌ محور مهران – ایلام

رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان مهران در این خصوص گفت: با توجه به افزایش ترافیک محور ایلام- مهران که در ماههای آینده به دلیل حضور عظیم زائران آقا ابا عبداله الحسین (ع) این ترافیک بیشتر هم خواهد شد جهت ارتقاء ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای و آشکارسازی نقاط پرحادثه در محور مذکور در سه‌نقطه عملیات نصب سرعتکاه به طول 250 متر و نصب رفلکتور علائم هشداردهنده اقدام گردید. به گفته وی با توجه به لزوم افزایش ایمنی مسیر به صورت زودبازده و آشکارسازی نقاط پرحادثه رفلکتور و سرعتکاههای لازم در مسیر مذکور نصب گردیده و در میان مدت و دراز مدت اداره کل راه وشهرسازی استان در حال تعریض پل های محور بوده و موازی با آن تعرض مسیر نیز در دست اقدام می باشد به طوری که هم اکنون عملیات بهسازی و تعریض محور مذکور حد فاصل صالح آباد تا گلان در فاز اول به طول 5 کیلومتر با پیشرفت فیزیکی 75 در صد در حال اجراست.

***************************************************

رشد 8 درصدی تعداد رانندگان باری و مسافری حمل و نقل بین شهری استان مازندران

مدیر کل حمل ونقل و پایانه های استان مازندران تعداد رانندگان باری حمل و نقل بین شهری مازندران درشش ماهه سال 94 را، 16هزار و 812 نفر ذکر کرد و افزود: که این نسبت به مدت سال قبل با رشد 8درصدی همراه بوده است . وی در ادامه تصریح کرد: تعداد ناوگان باری حمل ونقل بین شهری استان مازندران درشش ماهه امسال ، 11هزار و 164 دستگاه بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش 7 درصدی همراه بوده است. مدیر کل حمل ونقل و پایانه های استان مازندران  تعداد رانندگان مسافری حمل و نقل بین شهری مازندران درشش ماهه سال 94 را، 9هزار و 48 نفر ذکر کرد و افزود: که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد 8درصدی همراه بوده است . وی گفت: تعداد ناوگان مسافری حمل ونقل بین شهری استان مازندران درشش ماهه امسال ، 7هزار و 469 دستگاه بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش 9درصدی همراه بوده است.

*****************************************************

ثبت بیش از 37 میلیون تردد در محورهای استان اردبیل

مدیر کل حمل ونقل استان آمار تردد وسایل نقلیه در محورهای استان را در 6 ماهه اول سالجاری بیش از 37 میلیون تردد اعلام و گفت : بر اساس آمار و اطلاعات در یافتی از دستگاههای تردد شمار برخط در 52 نقطه از محور های استان در 6 ماهه اول سالجاری بیش از 37 میلیون و 930 هزار تردد ثبت شده که در مقایسه با مدت مشابه در سال 93 بیش از 9 درصد افزایش نشان می دهد و بیشترین آمار در مرداد ماه با بیش از 8 میلیون تردد بوده است . وی گفت : در همین بازه زمانی 4 میلیون و 673 هزار تردد مربوط به وسایل نقلیه سنگین اعم از کامیون , کامیونت , تریلر و اتوبوس در محورهای استان بوده که 12 درصد کل تردد استان را تشکیل می دهد . مدیر حمل ونقل استان با توجه به افزایش تردد در محورهای استان گفت : از رانندگان و مردم عزیز درخواست می شود با رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی و با صبر و حوصله در جاده ها تردد نموده و با اجتناب از سرعت غیر مجاز , سبقت غیر مجاز و سایر موارد , سلامت خود و دیگر هموطنان را تضمین کنند

*******************************************************

افزایش 29 در صدی کالا در بندر نوشهر مازندران

تناژ حمل شده درشش ماهه سالجاری بندر نوشهر استان مازندران ، نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش29درصدی همراه بوده است . رئیس اداره حمل ونقل کالا، اداره کل حمل ونقل و پایانه های استان مازندران ،کل تناژ حمل شده کالا درشش ماهه امسال بندر نوشهر را، 383هزارو620تن ذکر کرد و افزود: این میزان توسط شرکتهای حمل ونقل کالا مستقر در شهرستان نوشهر به سایر نقاط کشور حمل گردیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش 29درصدی همراه بوده است . لازم به ذکراست: کل تناژ حمل شده در شش ماهه امسال در بندر فریدونکنار ، 75هزارو600تن و کل تناژ حمل شده کالا طی این مدت در بندر امیر آباد، 706هزارو203تن بوده است، همچنین عمده کالای حمل شده در این بنادر گندم و جو می باشد.

************************************************

(امضا)

امیدوارم پایان ِ سفر ِ همتون به امضای ِ سلامتی و خاطراتی خوش برسه

***********************************************

(خداحافظی)

دیر میشود گاهی برای ِ یاد ِ کسی افتادن چه رسد به سلام

**********************************************

 

  • ۹۴/۰۶/۲۹
  • رادیو بدون شایعه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی