رادیو بدون شایعه

بایگانی
  • ۰
  • ۰


برنامه زنده صدای راهبران

 

به نام خدا و سلام

*******************************************************

شما روی ِ خط ِ رادیویی ِ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هستید

روی ِ خطی آنلاین از آخرین اخبار ِ جاده ای

**********************************************************

با اخباری که شما رُ برای ِ سفر مهیا تر میکنه

مهیا برای ِ سفری خوش و ایمن

******************************************************

از هر کجای ِ ایران عزیز که هستید شنونده ما باشین چون وسعتِ برنامه

وسعتی بزرگ به اندازه تمام ِ مرز ِ ایران ِ عزیز

******************************************************

و اما مهم ترین عنوانهای ِ خبری ِ هفته

***********************************************************

ترانزیت ِ بالغ بر 5 میلیون و 254 هزار تن کالا از مرزهای کشور

***********************************

راه اندازی ِ رادیو محیطی صدای راننده در پایانه بار تهران

*************************************

اطلاع رسانی تخلفات جاده ای رانندگی از طریق پیامک

***************************************

بهره برداری اولین سری از نسل جدید دوربین های کنترل سرعت استان در محورقدیم قم

*************************************

ارائه خدمات ناوگان مسافربری زنجان با 100 درصد ظرفیت

****************************************

و ...... ثبت بیش از 29 میلیون تردد وسایل نقلیه در محورهای استان خراسان شمالی

******************************************

در دقایق ِ برنامه امروز با ما همراه باشید

*********************************************************

بالغ بر 5 میلیون و 254 هزار تن کالا از مرزهای کشور ترانزیت شد

​ مدیرکل دفتر ترانزیت و پایانه‌های مرزی این سازمان با اعلام این خبر، افزود:

در پی اقدامات انجام شده از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در زمینه توسعه و بهبود زیرساخت‌های حمل و نقل و تقویت کریدورهای ترانزیتی از مسیر جمهوری اسلامی ایران، هماهنگی با سازمانهای ذیربط و برنامه‌ریزی و فعال نمودن مناسبات ترانزیتی و حمل و نقلی با کشورهای منطقه، همچنین تعامل و همکاری بخش خصوصی فعال در حوزه حمل و نقل بین‌المللی در کشور طی مدت مذکور از مجموع کالاهای ترانزیت شده، 2 میلیون و 613 هزار  تن را مواد نفتی و 2 میلیون و 641 هزار تن را مواد غیرنفتی تشکیل داده‌اند که عمده‌ترین بخش مواد غیرنفتی کالاهایی نظیر مواد سوختی، انواع ترکیبات شیمیایی، انواع پنبه، لوازم خانگی و کالاهای ساختمانی بوده است.

وی افزود: در مدت زمان مذکور، از میان مرزهای کشور پرویز خان در استان کرمانشاه فعال‌ترین مرز در زمینه ترانزیت ورود کالا به شمار می‌رود و پس از آن مرزهای بندر عباس ، باشماق و بازرگان  در رده‌های بعدی قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دلیل موقعیت استراتژیک و ژئوپلتیک خود به عنوان چهار راه ترانزیتی آسیا و اروپا دارای پتانسیل‌های کافی برای افزایش ترانزیت کالا و مسافر از طریق شیوه‌های گوناگون حمل و نقل می‌باشد.

**************************************************

با ما با شماره پیامکی ِ ...... در ارتباط باشید

**************************************************

رادیو محیطی صدای راننده در پایانه بار تهران راه اندازی شد

مدیر کل حمل ونقل وپایانه های استان تهران با اعلام این خبر گفت : رادیو محیطی راننده با اهداف ایجاد پوشش اطلاعاتی ،ارتباطی وآموزشی ،افزایش اطلاعات صنفی ، ارتقاء فرهنگ رانندگی ورانندگان ،کمک به کاهش تخلفات ،افزایش بازدهی بخش حمل ونقل جاده ای وارائه آموزشهای ایمنی فردی وجمعی برای کلیه رانندگان راه اندازی شد ه است . وی  در خصوص زمان ومدت پخش برنامه گفت :فعلا"هفته ای دو روز وهر روز دوساعت تا پایان سال 94بصورت زنده برنامه اجرا می گردد وسعی گردیده از عوامل مطلع به فعالیتهای بخش حمل و نقل در اجرای این برنامه استفاده شود . وی در خصوص محل اجرای برنامه نیز افزود :پایانه کالای تهران یکی از بزرگترین محل تجمع رانندگان وشرکتهای حمل ونقل کالا می باشد که بیش از 220شرکت وموسسه ی حمل ونقلی وروزانه بیش از 4هزار دستگاه انواع وسائط نقلیه سنگین در آن تردد دارد

**************************************************

سایت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

WWW.RMTO.IR

**************************************************

اطلاع رسانی تخلفات جاده ای رانندگی از طریق پیامک

​ مدیر مرکز مدیریت راههای کشور با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر حدود 400 سامانه ثبت تخلفات سرعت با مالکیت سازمان راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای و پلیس راهور ناجا در جاده‌های کشور فعال و برخط هستند که اطلاعات تخلفات رانندگان را  ثبت و این اطلاعات به رانندگان خاطی از طریق سامانه پیامکی ارسال می‌شود که از زمان راه‌اندازی این سامانه تاکنون بیش از 73 هزار و 860 مورد تخلف به رانندگان متخلف ارسال شده است. وی افزود: اطلاعات یاد شده در حداقل زمان ممکن پس از تائید تخلف توسط واحد اجرائیات پلیس راهور به رانندگان متخلف ارسال می‌شود که بدون تردید با توجه به ضریب نفوذ این شیوه اطلاع‌رسانی ، عامل موثری در ارتقاءایمنی و کاهش سوانح رانندگی  در جاده ها خواهد بود.

**************************************************

بهره برداری اولین سری از نسل جدید دوربین های کنترل سرعت استان در محورقدیم قم

رئیس اداره مدیریت راهها  با اعلام این خبر افزود :دوربینهای کنترل سرعت دارای تکنولوژیهای مختلفی جهت اندازه گیری سرعت وسایل نقلیه و ثبت پلاک آنها ویکی از جدیدترین فناوریهای موجود در این زمینه با استفاده از تکنولوژی پردازش تصویر در اندازه-گیری سرعت جایجایی اجسام و وسایل نقلیه میباشد. وی خاطر نشان کرد : این دوربینها دارای قابلیت ثبت پلاک وسایل نقلیه و محاسبه میزان سرعت متوسط آنها در حد فاصل دو نقطه بوده و علاوه برثبت سرعت لحظهای، امکان برخورد با متخلفینی که سرعت متوسط مجاز را در طول مسیر رعایت ننموده اند، را فراهم میآورد. وی با بیان این مطلب که محور مذکور جزو محورهای ترانزیتی استان محسوب می شود گفت: ترکیب وسایل نقلیه سنگین و سبک شرایط مساعدی را برای وقوع تصادفات به وجود می آورد که امید می رود با نصب دوربینهای جدید و مدیریت سرعت در این محور کاهش تصادفات و سوانح رانندگی قابل انتظار خواهد بود.  **************************************************

ناوگان مسافربری زنجان با 100 درصد ظرفیت خدمات می دهد

ناوگان مسافربری  استان زنجان با 100 درصد ظرفیت آماده ارایه خدمات به مسافران و مراجعه کنندگان است. مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان  با اشاره به اینکه ناوگان حمل و نقل مسافربری این استان در ایام خاص و به دنبال افزایش شمار مسافرت ها با تمامی ظرفیت خدمات رسانی می کند، افزود: ماه پایانی تابستان شمار مسافرت ها به مراتب افزایش می یابد و مسافران علاوه بر وسایل نقلیه شخصی با ناوگان عمومی رفت و آمد می کنند.

************************************************

ثبت بیش از 29 میلیون تردد وسایل نقلیه در محورهای استان خراسان شمالی

در پنج ماهه نخست سال 94، براساس اطلاعات دریافتی از دستگاه‌های ترددشمار برخط در 38 محور استان خراسان شمالی میزان تردد 29 میلیون و 142 هزار و 480 بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل سه درصد افزایش داشت.  مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان خراسان شمالی با بیان این مطلب اظهار داشت: 12 درصد از این میزان مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده که محور بجنورد- شیروان با تعداد یک میلیون و 863 هزار و 720 دستگاه وسیله نقلیه پرترددترین محور استان و محور جاجرم- سنخواست با تعداد 96 هزار و 720 دستگاه وسیله نقلیه کمترین تردد را داشته است.

***************************************************

(امضا)

سفر ... فرصت ِ از نو شروع کردنه

فرصتی برای ِ زندگی ای  شیرین تر

************************************************

(خداحافظی)

دیر میشود گاهی برای ِ یاد ِ کسی افتادن چه رسد به سلام

**************************************************

 

 

 

  • ۹۴/۰۶/۲۳
  • رادیو بدون شایعه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی