رادیو بدون شایعه

بایگانی
  • ۰
  • ۰


برنامه زنده صدای راهبران

به نام خدا و سلام

************************************************

اگه توی ِ جاده هستین

اگه توی ِ بزرگراه های ِ شهر پشت ِ فرمون نشستین

اگه یکنواختی ِ جاده خسته تون کرده

و اگه از ترافیک کلافه شدین

صدای ِ رادیوی ِ ماشینتونو بلند کنین

چون این برنامه مال ِ همه اونایی ِ که یه جورایی با راه  و جاده و سفر رفیقن

**********************************************

توی ِ جاده بهترین اتفاق ... با خبر بودن از آخرین اوضاع و احوال ِ راه ِ

پس همین جا اول ِ برنامه سری میزنیم به شهرهایی که تیتر ِ مهم ِ خبرهای ِ امروزن

***********************************************

بهره برداری از نوزدهمین مجتمع خدماتی – رفاهی در استان زنجان *************************************

تحولی اساسی در راههای استان کرمانشاه

***********************************

بهره برداری از اولین مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی محور قم – گرمسار

************************************

جمع آوری تابلوهای تبلیغاتی غیر مجاز از حاشیه راههای استان زنجان

**************************************

و ...... ترانزیت بالغ بر 2 میلیون و 228 هزار تن کالا از مرزهای کشور

*************************************************

اگر دوست دارین از این خبرهای ِ خوب بیشتر و بیشتر بشنوین

با ما تا آخر برنامه همراه باشین

***********************************************

نوزدهمین مجتمع خدماتی – رفاهی در استان زنجان به بهره برداری رسید

مدیر کل راه و شهرسازی استان با اعلام این خبر گفت : ایجاد زنجیره مجتمع های خدماتی رفاهی پیشرفته در جاده ها امروزه یکی از شاخصه های بارز کشورهای توسعه یافته به شمار می رود . وی گفت : این امر که مسافران دغدغه ای نداشته باشند و پس از طی مسافتهای مشخص مکانهای آبرومند پذیرای آنها باشد از ضرورتهای سفر در جاده ها به شمار می رود تا مسافران و کاربران جاده ها بتوانند از خدمات ارائه شده بصورت متمرکز در طول سفر استفاده کنند . رحمتی افزود : فاز اول مجتمع خدماتی – رفاهی بین راهی طارم ، با امکاناتی از قبیل رستوران – قهوه خانه سنتی – نمازخانه – سرویس بهداشتی – سوئیت های اقامتی مورد بهره برداری قرار می گیرد .

***************************************************

اونایی که سفرُ میفهمن بهتر از بقیه زندگی میکنن

پس تا دیر نشو مسافرِ جاده ها شو

نامه هاتون به ما میرسه با شماره پیامک : .......

*************************************************

تحولی اساسی در راههای استان کرمانشاه

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه،انجام لکه گیری و روکش آسفالت در اکثر راههای شریانی و اصلی و فرعی استان را بعنوان یک تحول اساسی نام برد.وی دراین باره افزود:با توجه به شناسایی نقاطی که از لحاظ رویه آسفالت در وضعیت مطلوبی نبوده و درجهت ساماندهی راههای استان از طریق سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور،برنامه زمانبندی مناسب تهیه وتدوین شده و اقدام به لکه گیری و ترمیم روکش آسفالت با اولویت راههای شریانی و اصلی در استان اقدام نموده و در حال حاضر در محورهای بزرگراه کربلا(کرمانشاه-اسلام آبادغرب)،کمربندی شرقی،کمربندی صحنه، و ..... مشغول به انجام فعالیت بوده و با سرعت و پیشرفت قابل توجهی ادامه دارد.

*************************************************

اگه دنبال ِ به روز ترین اخبار ِ جاده  و حمل و نقل  هستین

مطمئن باشین بهتر از سایت سازمان راهداری و حمل ونقل ِ جاده ای هیچ جایی رُ پیدا نمیکنین

www.rmto.ir

**************************************************

اولین مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی محور قم – گرمسار افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیرکل حمل ونقل وپایانه های استان قم با اعلام این خبر گفت :ایجاد زنجیره مجتمع های خدماتی - رفاهی پیشرفته در جاده ها امروزه یکی از شاخص های بارز کشورهای توسعه یافته به شمار می رود. وی افزود: فاز یک  ِمجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محور قم – گرمسار با امکاناتی از قبیل پمپ بنزین ، فروشگاه مواد غذایی ، نماز خانه و سرویس های بهداشتی مورد بهره برداری قرار می گیرد .

وی با تاکید بر اینکه صدور موافقت اصولی مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی فقط در اختیار سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای است اضافه کرد: در استان تمامی مراحل اولیه و بعدی صدور موافقت اصولی برای بهره برداری از مجتمع های خدماتی رفاهی توسط این اداره کل انجام می گردد. از موج سواری بعضی از ادارات استان در افتتاح وبهره برداری از مجتمع های بین راهی انتقاد کرد.

*******************************************

جمع آوری تابلوهای تبلیغاتی غیر مجاز از حاشیه راههای استان زنجان

مدیر کل حمل ونقل و پایانه های استان زنجان با اعلام این خبر گفت : با توجه به وظیفه خطیر سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در تامین ایمنی و نگهداری از جاده ها و ضرورت ساماندهی راهها براساس قوانین موجود ،  مجوز ِ نصب هر گونه تابلو اعم از تبلیغاتی ، اختصاصی یا غیر از آن در محدوده 100 متری حریم راهها برابر ضوابط و شرایط موجود به عهد این سازمان گذاشته شده است . وی تصریح کرد : بیشتر فعالان این عرصه بدون اخذ مجوزهای لازم از این اداره کل و بدون رعایت ضوابط و نکات ایمنی ، نسبت به دیوارنویسی و نصب تابلو برای تبلیغ محصولات گوناگون اقدام می کنند که در سال گذشته 250 تابلوی غیر مجاز در حاشیه راههای استان زنجان شناسائی شده است . وی همچنین افزود : چنانچه افرادی اعم از حقیقی یا حقوقی قصد اخذ مجوز نصب انواع تابلوهای تبلیغاتی و اختصاصی در حاشیه و حریم جاده های استان را داشته باشند ، می توانند به اداره کل حمل ونقل و پایانه های استان مراجعه نموده تا پس از طی مراحل قانونی و انعقاد قرارداد نصب ، نسبت به صدور مجوز اقدام گردد .

**************************************************

ابطال مجوز ساخت مجتمع های خدماتی-رفاهی با پیشرفت فیزیکی کم

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان لرستان از ابطال مجوز ساخت مجتمع های خدماتی - رفاهی با پیشرفت فیزیکی کمتر از ۱۰ درصد خبر داد و  با بیان اینکه "حدود ۶۰ موافقت نامه اصولی برای ساخت مجتمع خدماتی - رفاهی در محورهای مواصلاتی استان صادر شده است"، گفت : از این تعداد موافقت نامه، ۱۰ مجتمع به بهره برداری رسیده، 20 مجتمع در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و برای احداث ۳۰ پروژه خدماتی- رفاهی دیگر، هنوز هیچ کاری انجام نشده است. وی تصریح کرد: زمین هایی که منابع طبیعی در اختیار متقاضیان می گذارد در سنوات گذشته پس از سه سال اجاره، زمین به نام سرمایه گذار زده می شد ولی اخیراً با توجه به محدودیت هایی که برای واگذاری اراضی وجود دارد، واگذاری قطعی صورت نگرفته و به عنوان مستأجر از زمین استفاده می کنند.

************************************************

بالغ بر 2 میلیون و 228 هزار تن کالا از مرزهای کشور ترانزیت شد

مدیرکل دفتر ترانزیت و پایانه‌های مرزی با اعلام این خبر، افزود: در پی اقدامات انجام شده از سوی این سازمان در زمینه توسعه و بهبود زیرساخت‌های حمل و نقل و تقویت کریدورهای ترانزیتی از مسیر جمهوری اسلامی ایران طی مدت مذکور از مجموع کالاهای ترانزیت شده، یک میلیون و 141 هزار  تن را مواد نفتی و یک میلیون و 86 هزار تن را مواد غیرنفتی تشکیل داده‌اند که عمده‌ترین بخش مواد غیرنفتی کالاهایی نظیر مواد سوختی، انواع ترکیبات شیمیایی، انواع پنبه، لوازم خانگی و مواد غذایی بوده است.

وی همچنین افزود: در مدت زمان مذکور، از میان مرزهای کشور پرویز خان در استان کرمانشاه فعال‌ترین مرز در زمینه ترانزیت ورود کالا به شمار می‌رود. و در زمینه ترانزیت خروج کالا از کشور، بندر امام و پس از آن مرزهای بندرعباس ، بازرگان ، لطف‌آباد و سرخس در رده‌های بعدی قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دلیل موقعیت استراتژیک و ژئو پُلتیک خود به عنوان چهار راه ترانزیتی آسیا و اروپا دارای پتانسیل‌های کافی برای افزایش ترانزیت کالا و مسافر از طریق شیوه‌های گوناگون حمل و نقل می‌باشد.

*****************************************************

(امضا)

سفر به آدم یاد میده که چه جوری هوای ِ خودش ُ و بقیه رُ داشته باشه

خدا کنه زندگیهامونم عین ِ سفر بشه

عین ِ یه سفر ِ شیرین

************************************************

(خداحافظی)

دیر میشود گاهی برای ِ یاد ِ کسی افتادن چه رسد به سلام

**************************************************

 

 

 

  • ۹۴/۰۳/۲۵
  • رادیو بدون شایعه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی